30 08 2012

Sarp Apak - Ne Olurdu Sanki

Güzel bir kokuydun, tatlı bir rüzgar Küçücük bir çiçek, taptaze bahar Yani benim her şeyim, aşkım, kadınımdın Ne olurdu sanki, öyle kalsaydın Zaten bu hasretlik belimi bükmüş Günlerim karanlık, dertler çoğalmış Bir yandan kaderim çok kötü vurmuş Ne olurdu bir de sen vurmasaydın Bir seni severdim, sen de bilirsin Ben yalnız ağlarken senle gülerdim Yaşadım saymazdım, sensiz günleri Ne olurdu sanki, yanımda olsaydın Devamı

30 08 2012

İnsan Bin Keremi Yanıyor, Bir Kere Sevince

kaç yıl oldu ? çok oldu Devamı

30 08 2012

Yonca Lodi-Kalbin Ömürlük Bende Emanet

Hadi kalk gel bul bi bahane Devamı

28 08 2012

Aşk Dediğin (Erdem Ergün)

Mevsimler gelir geçer ben aynı yerde Çok sürmez canım diye kandırma beni Ağzım kuru gözüm yaş düşlerim yangın Ya söndür ya da yolumdan caydırma beni Devamı

17 06 2012

Sarılmak

Sarılmak |  görsel 1

Sevdiğiniz kişinin size küçük bir tebessüm atıp ” Gel buraya ” deyip içten bir şekilde sarıldığını düşünsenize. Devamı

17 06 2012

Düşlemek

Düşlemek |  görsel 1

Bir sevgiliye kavuşmaktan daha güzel olan tek şey, sevgiliye kavuşmayı düşlemektir. Devamı

17 06 2012

Seni Seviyorum

Seni Seviyorum |  görsel 1

“Mesafeler birleştirdi bizi , bir de sözler. Razı olma hiçbir sessizliğe ! Biliyorsun, seni seviyorum . “ Cemal Süreya Devamı

17 06 2012

Video

Devamı

17 06 2012

Aşk

Aşk |  görsel 1

Devamı